کارت مایفر mifare card

مرکز کارت مایفر ، مشخصات کارت مایفر ، اطلاعات کارت مایفر ، کارت مغناطیسی ، کارت mifare ، کارت pvc

کارت مایفر mifare card

مرکز کارت مایفر ، مشخصات کارت مایفر ، اطلاعات کارت مایفر ، کارت مغناطیسی ، کارت mifare ، کارت pvc

کارت پی وی سی PVC خام چیست؟

            کارت پی وی سی PVC خام چیست؟         


معرفی کارت پی وی سی


کارت PVC نوعی کارت محسوب می گردد که از ترکیب چندین لایه پلاستیکی روکش شده به یکدیگر ساخته شده است. هسته مرکزی این نوع از کارت ها معمولا از رزین پلاستیکی ساخته می شود که به آن پی وی سی PVC می گویند. هسته کارت ها با لایه هایی از مواد پلاستیکی شفاف روکش می شوند که در اثر اعمال فشار و گرما روی هسته به آن می چسبند. با انجام این فرایند می توان کارت پی وی سی خام تولید نمود. این دسته از کارت ها در صنعت چاپ بسیار کاربرد دارند و می توان آن ها را به عنوان ابزار اولیه بیشتر راهکارهای امنیت و شناسایی معرفی نمود.



کارت خام پی وی سی PVC  


کارت پی وی سی خام به شما این امکان را می دهد که طرح، متن و یا تصویر مورد نظرتان را با هر زمینه رنگی چاپ نمایید. شما می توانید از ساده ترین طرح ها و متن ها تا پیچیده ترین آن ها را روی کارت پی وی سی خام چاپ نمایید. این کارت ها را می توان در ضخامت های گوناگون تولید نمود و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار داد.



خرید کارت خام پی وی سی PVC  


برای خرید انواع کارت پی وی سی خام می توانید به شرکت کارت پرداز مراجعه فرمایید. این مجموعه انواع خدمات مربوط به کارت پی وی سی از جمله چاپ کارت پی وی سی و فروش کارت PVC را به بهترین نحو به مشتریان خود ارائه می نماید. 


شما همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص انواع کارت پی وی سی نظیر، کارت مایفر ، کارت مغناطیسی و لوازم چاپ با شماره 66969893

 تماس حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.