کارت مایفر mifare card

مرکز کارت مایفر ، مشخصات کارت مایفر ، اطلاعات کارت مایفر ، کارت مغناطیسی ، کارت mifare ، کارت pvc

کارت مایفر mifare card

مرکز کارت مایفر ، مشخصات کارت مایفر ، اطلاعات کارت مایفر ، کارت مغناطیسی ، کارت mifare ، کارت pvc

آشنایی با کارت خام مایفر


 آشنایی با کارت خام مایفر 


پیش از آنکه در خصوص کارت خام مایفر و نحوه چاپ آن صحبت کنیم لازم دانستیم به تعریف مختصری از این نوع کارت ها بپردازیم. بنابراین توصیه می کنیم جهت آشنایی با کارت خام مایفر تا انتهای این نوشتار ما را دنبال کنید.


تعریف کارت مایفر


کارت مایفر یا اساسا MIFARE  از جنس مواد پلاستیکی هستند که به اختصار pvc نامیده می شوند . کارت های مایفر با حجم ذخیره سازی متفاوت، در رنگبندی مختلف و … تولید می شوند . چاپ کارت مایفر با پرینتر مستقیم به وسیله دستگاه چاپ کارت پی وی سی با تکنولوژی دایرکت یا مستقیم انجام میشود. در تکنولوژی چاپ کارت مایفر با پرینتر مستقیم، هد دستگاه با خود کارت مایفر به صورت مستقیم در تماس می باشد و انتقال رنگ به وسیله ریبون رنگی YMCKO  یا ریبون تک رنگ انجام می شود.


کارت خام مایفر 


این نوع کارت برای مکان هایی که نیاز به ذخیره اطلاعات بر روی کارت به صورت آفلاین وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال کارت خام مایفر جهت چاپ کارت اتوبوس و مترو و ... مناسب هستند. در حقیقت می توان از کارت مایفر به عنوان کارت اعتباری استفاده نمود.



چاپ کارت مایفر خام


چاپ کارت خام مایفر، توسط پرینتر چاپ کارت PVC صورت می گیرد. اغلب این دستگاه ها علاوه بر قابلیت چاپ، قابلیت ذخیره سازی اطلاعات بر روی حافظه ی کارت را نیز دارند. شرکت کوآیکو مفتخر است انواع خدمات خود را در زمینه ی چاپ ، اعم از خرید دستگاه های چاپ، چاپ روی کارت مایفر و حتی فروش کارت مایفر mifare به بهترین نحو به مشتریان گرامی خود ارائه می نماید. برای اطلاع از قیمت کارت مایفر با این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.