کارت مایفر mifare card

مرکز کارت مایفر ، مشخصات کارت مایفر ، اطلاعات کارت مایفر ، کارت مغناطیسی ، کارت mifare ، کارت pvc

کارت مایفر mifare card

مرکز کارت مایفر ، مشخصات کارت مایفر ، اطلاعات کارت مایفر ، کارت مغناطیسی ، کارت mifare ، کارت pvc

کارت های پی وی سی هوشمند RFID


کارت های پی وی سی هوشمند RFID


کارت ‌های پی وی سی هوشمند از مزایا و قابلیت‌ های بسیاری برخوردار هستند. به همین علت امروزه این دسته از کارت ها بسیار مورد توجه قرار گرفته و کاربرد های آن‌ ها نیز بسیار گسترش یافته است. در ادامه برخی از مزایای کارت های پی وی سی هوشمند RFID را برشمرده ایم.


مزیت های کارت هوشمند RFID


سایز: معمولا کارت هوشمند RFID دارای سایز‌ کوچکی می باشد و نیاز به حمل مدارک و پول را برطرف می نماید.


امنیت: از آنجایی که بر روی کارت های هوشمند سیستم‌ های حفاظتی و امنیتی مانند رمزنگاری لحاظ می گردد از اطلاعات موجود بر روی آن ها به خوبی محافظت می گردد.


حجم اطلاعات قابل ‌حمل: کارت‌ های پی وی سی هوشمند نسبت به کارت های مغناطیسی حجم بیشتری از اطلاعات را در خود ذخیره می نمایند.



موارد استفاده کارت هوشمند RFID


امروزه در سراسر دنیا، از کارت‌ های هوشمند برای کارهای گوناگونی استفاده می ‌شود. به طور کلی کاربرد های کارت های هوشمند به سه دسته طبقه ‌بندی می شوند که در ذیل بیان شده است.


کاربرد‌ های شناسایی 


کارت های پی وی سی هوشمند RFID را می توان جهت شناسایی هویت افراد و صاحبان آن ها مورد استفاده قرار داد. کارت تردد و کارت پارکینگ از موارد استفاده این نوع کارت ها می باشند.


کاربرد ‌های مالی 


کارت ‌هایی با عنوان کارت پیش‌ پرداخته وجود دارند که کاربر آن ها را تهیه می کند و با ارائه ی آن به دستگاه کارت‌ خوان، به جای پرداخت وجه نقد، هزینه مورد نظر از موجودی کارت وی کسر می گردد. کارت تلفن همگانی یکی از انواع این نوع کارت ها می باشد.


کاربرد ‌های ذخیره و نگهداری اطلاعات 


در این نوع از کارت ‌های هوشمند، کد شناسایی و بخشی از اطلاعات شخصی فرد بر روی کارت درج شده است. در هنگام ارائه ی کارت به دستگاه کارت ‌خوان، این اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرند. کارت‌ هایی مانند کارت گواهینامه ی هوشمند، کارت ‌‌های درمان،‌ کارت ‌های شناسنامه، کارت دانشجویی از این نوع کارت های هوشمند به شمار می روند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.