کارت مایفر mifare card

مرکز کارت مایفر ، مشخصات کارت مایفر ، اطلاعات کارت مایفر ، کارت مغناطیسی ، کارت mifare ، کارت pvc

کارت مایفر mifare card

مرکز کارت مایفر ، مشخصات کارت مایفر ، اطلاعات کارت مایفر ، کارت مغناطیسی ، کارت mifare ، کارت pvc

کاربرد کارت RFID



<<< کاربرد کارت RFID >>>



کارت RFID 


RFID سامانه ای می باشد که قادر است از طریق برقراری اطلاعات به صورت بی ‌سیم میان یک دستگاه کارتخوان (READER)  و یک تگ TAG به تبادل داده بپردازد. ممکن است تگ RFID به صورت یک بر چسب بر روی یک کارت، شی یا کالا و... متصل شده باشد و یا اینکه در آن ها جاساز شده باشد. کارت های RFID  جهت خواندن و نوشتن اطلاعات به صورت بدون تماس (بی سیم) استفاده می کنند.


کاربرد کارت RFID 


کارت RFID دارای کاربردهای فراوانی می باشد. تکنولوژی RFID با آسان سازی فرآیندهای معرفی و شناسایی، سعی در راحتی و کوتاهی فرآیندها نموده است. در واقع این نوع کارت ها قادر می باشند فرآیندهای طولانی قدیمی را کوتاه نمایند و نوعی اتوماسیون در فرآیندها ایجاد نماید که بدون توقف ادامه می یابند. هنگامی که کارت RFID در خط تولید و یا حوزه ی صنعت قرار گیرد قارد است فرآیندهایی را که امکان مشاهده درآن ها وجود ندارد را کنترل کند. این نوع فرآیندها می توانند در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین میزان خطا صورت گیرند. علاوه بر این کارت RFID هزینه های شما را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد. این نوع کارت ها با از میان برداشتن فعالیت های دستی که در گذشته به وسیله ی نیروهای انسانی انجام می گرفت، فعالیت ها را با سرعت بیشتری انجام می دهد.

 

مزایای استفاده از کارت RFID 


استفاده از کارت RFID موجب ایجاد امنیت و یکپارچگی در کار شما می گردد. در صورت استفاده از این نوع کارت شما قادر خواهید بود بدون تعویض برچسب RFID آن را بروز رسانی کنید. به طور کلی این نوع کارت دارای مزایای زیادی برای سازمان ها، ارگان ها و حتی افراد می باشد و به دلیل وجود همین ویژگی ها می باشد که امروزه استفاده از کارت RFID بسیار فراگیر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.